۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها
سرخط خبرها

ملاقات دوباره کیان و خاتون در دور برگشت لیگ برتر فوتبال بعد از ۱۱۷ روز

  • کد خبر: ۱۰۱۷۶۸
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
ملاقات دوباره کیان و خاتون در دور برگشت لیگ برتر فوتبال بعد از ۱۱۷ روز
دور برگشت لیگ‌برتر فوتبال بانوان بعد از یک هفته تعطیلی آغاز می‌شود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ پس از یک هفته تعطیلی دختران فوتبالیست در نیم‌فصل، پنج دیدار امروز در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد و نماینده استان باید خارج از خانه به میدان برود.

۱۱۷ روز پیش بود که اولین نماینده خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر در نخستین بازی‌اش در این رقابت‌ها به میدان رفت. اولین ایستگاه دیدار کیان با خاتون بود؛ قرعه‌ای که برای تیمی تازه‌وارد می‌توانست بدشانسی محض باشد؛ زیرا در قدم اول باید برابر پرافتخارترین تیم لیگ‌برتر فوتبال بانوان ایران به میدان می‌رفت. حالا لیگ‌برتر یک دور کامل زده و دوباره به نقطه شروع رسیده است و تیم‌ها باید در دور برگشت دوباره برابر هم به میدان بروند.
۲۲ آبان خاتون بم راهی نیشابور شد تا اولین بازی لیگ‌برتری تاریخ فوتبال زنان خراسان‌رضوی در این شهر برگزار شود. کیان که به‌تازگی به لیگ‌برتر صعود کرده بود، درحالی از بمی‌ها در خانه پذیرایی کرد که چند بازیکن همشهری و هم‌استانی را در تیم مقابل داشت. در این بازی مدعی قهرمانی با پنج گل برنده دیدار افتتاحیه فصل ۱۴۰۰ شد و پای دختران کیان نیز به گل باز نشد.

خاتون بم در رده دوم جدول جای دارد، سی امتیاز کسب کرده است و فقط یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. این تیم ۶۲ گل زده و پنج گل خورده نیز در کارنامه دارد و میانگین هر پانزده دقیقه در هر بازی گل‌زنی کرده است و بهترین گل‌زن آن‌ها زهرا قنبری با ۲۳ گل زده است. همچنین، فقط یک باخت در کارنامه دارد و هنوز تساوی ندارد و شش کلین‌شیت برای این تیم ثبت شده است.

در مقابل، کیان نیشابور با سه پیروزی در رده نهم جدول قرار دارد. بازیکنان این تیم مقابل رقیبان ۹ گل زده‌اند که بهترین گل‌زن آن‌ها شیوا سلمان‌پور است. ۳۱ گل نیز وارد دروازه کیان شده است و البته در سه بازی نیز کلین‌شیت کرده‌اند. باید دید کیان نیشابور که حالا باتجربه‌تر از روز نخست لیگ است، بعد از گذشت یک نیم‌فصل، مقابل کیان چگونه ظاهر می‌شود و چه تعداد گل در این بازی ردوبدل می‌شود. در بازی‌های دیگر همیاری آذربایجان‌غربی با شهرداری سیرجان، صدرنشین لیگ، دیدار دارد. پالایش گاز ایلام و ذوب‌آهن برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و سپاهان حریف نماینده البرز است و ملوان نیز میزبان زارع‌باتری است.

در کنار لیگ فوتبال، دیدار دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ‌برتر فوتسال نیز آخر هفته پیگیری می‌شود. جمعه ۲۰ اسفند چهار دیدار پیگیری خواهد شد و پالایش نفت آبادان که در دیدار رفت شکست خورده بود، فردا میزبان مس رفسنجان است. بوتاپارس ایرانیان که در بازی اول برنده شده است، از حفاری پذیرایی می‌کند و نصرفردیس نیز در خانه به‌مصاف فرهان ملارد می‌رود و به‌دنبال ثبت دومین پیروزی است. پیکان هم کار آسانی برابر پویندگان فجر شیراز دارد. چهار تیم برتر در پایان این رقابت‌ها مشخص می‌شوند. قرار است ادامه بازی‌ها در سال جدید برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->